Vil du være Jobcenterets ansigt ud ad til?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du imødekommende og tålmodig? Har du lyst til at hjælpe folk med at finde vej i systemet? Kan du lide en afvekslende arbejdsdag med mange ad hoc opgaver?

Så er det måske dig vi har brug for i Jobcenterets reception – det vi i daglig tale kalder Fronten.

Medarbejderne i Fronten er de første borgerne møder, når de henvender sig i Jobcenteret. Derfor er det vigtigt, at du kan tage godt imod dem, hvad enten de henvender sig personligt eller i telefonen. Fronten har forskellige administrative opgaver, og medarbejderne har deres egne primære opgaver, men netop modtagelse og telefonpasning er I fælles om. Derfor er det vigtigt, at du kan håndtere, at der er uro omkring dig, når du arbejder men også, at du kan håndtere at blive forstyrret i dine opgaver og samle tråden op senere.

Udover de fælles opgaver kommer du til at have et særligt ansvar for indberetning af førtidspensioner og udsendelse af afgørelser samt administration i forhold til voksenelever.

Vi forventer, at du

  • Er kontoruddannet eller har tilsvarende kompetencer
  • Gerne har erfaring fra lignende funktion
  • Er imødekommende og tålmodig
  • Er god til at have overblik
  • Har gode IT kompetencer
  • Er indstillet på forskelligartede opgaver som kan skifte over tid
  • Forstår vigtigheden af en god borgerkontakt

Vi tilbyder
  • En afvekslende hverdag i en ambitiøs og dynamisk forvaltning
  • En god og uhøjtidelig omgangstone
  • Et godt og tillidsbaseret arbejdsmiljø
  • Dygtige og engagerede kolleger

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuldtid. Arbejdstiden fordeles i teamet, så der sikres bemanding alle dage i hele kommunens åbningstid.

Aflønning vil ske i henhold til reglerne om Ny Løn under hensyn til gældende overenskomst

Arbejdsstedet er Borgervænget 12 i Brovst

Tiltrædelse
Hurtigst muligt eller senest 1. marts

Yderligere informationer
Yderligere informationer om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Line Jakobsen på telefon 41 91 26 12 / mail ljk@jammerbugt.dk.

Ansøgningsfrist
10. januar 2024.

Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler den 16. januar 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Administrationsbygningen, Brovst, Borgervænget, 9460 Brovst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959894

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet