Virksomhedskonsulent til fleksjobområdet - Jobcenter Jammerbugt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Job og Kompetenceteam søger vi en udvendt og handleorienteret virksomhedskonsulent til at varetage det virksomhedsrettede arbejde for borgere på ledighedsydelse og i fleksjob. Som virksomhedskonsulent er dig, der opsøger virksomhederne og matcher borgere med virksomhederne.

En afdeling med fagligheden i orden
I Job og Kompetenceteam arbejder vi for borgere på ledighedsydelse og i fleksjob, borgere på jobafklaringsforløb og i ressourceforløb, job- og aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år, og vores kerneopgave er at bistå borgerne i at komme på arbejdsmarkedet igen. Vi er en afdeling, som er præget af vores uhøjtidelige tilgang til hinanden, og hvor trivsel er et omdrejningspunkt. Vi er stolte af vores arbejde, og er ambitiøse i, at ville give en god behandling til borgere og virksomheder.

Som virksomhedskonsulent hos os skal du mestre virksomhedsservice og salg samtidig med dialogen med borgere, som er i en udsat position og ofte kendetegnede ved at være fysisk, psykisk og socialt udfordrede. Du skal samtidig mestre tal og beregninger, og kunne forklare regler og beregning af fleksjob til borgere og virksomheder.

Dig og dine kompetencer
Der er ikke krav om en specifik uddannelse, og erfaring med salg og kommunikation med udsatte i forskellige andre sammenhænge er velkommen. Vi forventer, at du er handleorienteret og kvalitetsbevidst, samtidig med at du tør tænke anderledes og gøre tingene på ”Jammerbugtsk”. Du skal kunne tage udgangspunkt i den enkelte borger og gøre det, der giver mening i arbejdet for at sikre en konstant udvikling og for at støtte borgeren mod job- eller uddannelse. Du skal kunne agere i en hverdag baseret på tillid fra ledelse og kolleger, samt som en del af et selvstyrende team, kunne tage ansvar for den samlede opgaveløsning i teamet.

Derudover forestiller vi os at du

  • gladeligt griber telefonen og er borgerens repræsentant ud til arbejdsmarkedet
  • kan kommunikere med borgerne med respekt og anerkendelse uanset hvilke udfordringer de har
  • er nysgerrig på virksomhedernes behov og tør forhandle løntimer
  • at du trives med systematik og formår datadisciplin og journalskrivning
  • at du har kørekort, og kan anvende egen bil i jobbet

Vi tilbyder
  • Selvstyrende team, hvor fællesnævneren er, at vi vil have et godt arbejdsmiljø, samt at det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Høj grad af medindflydelse og medansvar, hvor du bliver en vigtig del af den videre udvikling og indsats på området
  • Faglig sparring fra kollegaer og faglig koordinator

Vi har som mindre kommune behov for løbende at kunne prioritere ressourcer mellem de forskellige teams i afdelingen, og som ansat vil du derfor på sigt kunne komme til at løfte opgaver ind i andre teams.

Frist
Hvis du kan se dig ind i ovenstående, skal din ansøgning sendes afsted senest den 23. februar 2024 inden kl. 10.00.
Vi forventer at afholde samtaler den 28. februar 2024.

Tiltrædelse pr. 1. april 2024.

Stillingen er på 37 timer.
Løn efter overenskomst og principperne i Ny Løn.

For yderligere information
eller spørgsmål vedr. stillingen er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Stine Eliasen, mail: stb@jammerbugt.dk / mobil 41 91 22 44 eller afdelingsleder Karina Pedersen, mail krn@jammerbugt.dk / mobil 41 91 27 98.

Job og Kompetenceteam er en del af Social-, Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen, og har til huse på Borgervænget 12, 9460 Brovst.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Administrationsbygningen, Brovst, Borgervænget, 9460 Brovst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976585

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet