Lønbogholder til nyoprettet stilling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lønbogholder 

Til en nyoprettet stilling søger Godik en selvkørende og ansvarlig medarbejder til løn og HR. 

Har du erfaring med lønopgaver og lyst til at udvikle dig inden for løn- og personaleadministration? Og er du ansvarsfuld og trives hvor samarbejde vægtes højt? Så er du muligvis den medarbejder Godik søger til at styrke lønfunktionen. 

Dine arbejdsopgaver: 

  • Oprettelse af medarbejdere 
  • Opfølgning af tids- og fraværsregistreringer 
  • Klargøring af løndata 
  • Udarbejdelse af time- og funktionærløn 
  • Refusioner 

Som ansat i Godik vil du få spændende opgaver og stor frihed under ansvar, hvor du kan udvikle dig fagligt og personligt. Du vil blive inddraget i afdelingens opgaver og have en finger med i mange administrative opgaver relateret til Godiks medarbejdere. Så hvis du kan se dig selv i en travl hverdag med en positiv omgangstone og gode kollegaer med gejst og vilje til samarbejdet, hvor vi taler åbent om tingene med respekt for hinanden, så er et job som Lønbogholder hos Godik lige noget for dig. 

Om dig 
Vi leder efter en positiv person, der tager initiativ og ikke mister overblikket. Derudover ser vi gerne, at du 

  • Har relevant uddannelse og erfaring fra lignende stilling 
  • Behersker dansk og engelsk 
  • Kan arbejde systematisk og holde overblik 
  • Føler et ansvar for at den løn du beregner er korrekt og af høj kvalitet 
  • Har kendskab til Dataløn, Kelio og Business Central 
     

Om Godik 
Godik er landsdækkende storleverandør af udlejnings materiel til festival og event, håndværksindustrien og private. Godik vækster kraftigt i disse år og de kommende år forventer vi at væksten fortsætter med vores ambitiøse satsninger på nye markeder i udlandet.  

Hos Godik er samarbejde et nøgleord - uanset om det handler om vores kunderelationer eller vores medarbejdere, er det afgørende, at vi altid forsøger at hjælpe hinanden. Du vil blive en del af et stærkt team, hvor du får en vigtig rolle og mulighed for at varetage opgaver der spænder bredt indenfor løn og HR.  

Arbejdstid og sted 
Stillingen er på fuld tid (37 timers uge) med arbejdssted i Brovst. Du aflønnes efter kvalifikationer og der tilbydes Sundhedsforsikring og kantineordning. 
 

Vi forventer at stillingen besat senest den 1. januar 2024.  

Der er ansøgningsfrist den 30/11 2023, men vi læser løbende ansøgninger og ansætter når det rigtige match er der. 

Vil du være en del af holdet? 
Send ansøgning og CV til job@godik.dk med “Lønbogholder” i emnefeltet. Ved spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CFO Thomas Jepsen på tlf. 6133 8091  

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

GODIK ApS, Terndrupvej, 9460 Brovst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943933

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet