Salgsmedarbejder til Danmarks største udlejer inden for events og festivaler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en passion for salg og ønsker at blive en del af et dynamisk team i en vækstorienteret virksomhed? Søger du en spændende mulighed, hvor dine kommunikationsevner og forhandlingstalent kan blive udfordret og udviklet? 

Om Godik 

Godik er født midt i en festival. I 1993. Via et samarbejde med Roskilde Festivalen. Derfor kender vi branchen indefra og ud, og har siden spillet en central rolle i at modernisere faciliteterne på de danske festivaler og udendørsevents.  

Godik er en virksomhed i udvikling, blandt andet gennem en ambitiøs digitaliseringsrejse, hvor vi i efteråret 23 har skiftet ERP system til Business Central. Arbejdet i Godik er sæsonbetonet (april-august) og søger vi endnu en dygtig salgsmedarbejder til vores afdeling i Brovst, her får du mulighed for at indgå i et dygtigt team der håndterer al udlejning og salg i Godik. 

Arbejdsopgaver 

  • Salg, rådgivning og kundepleje pr. telefon og e-mail. 
  • Key-acount-management 
  • Opfølgning, ordrebehandling, tilbudsgivning pr. telefon og e-mail. 
  • Deltagelse i opsøgende salgs- og kundeplejeaktiviteter pr. telefon og e-mail. 
  • Udarbejdelse og opdatering af salgsmateriel. 

Kvalifikationer 

  • Erfaring inden for salg. 
  • Fremragende kommunikations- og forhandlingsevner. 
  • Evnen til at arbejde selvstændigt såvel som i et team. 
  • Stærk forretningsforståelse og evnen til at forstå kundens behov. 
  • Har et godt kendskab til Business Central og Office pakken.  
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret, målrettet og holde fokus på opgaverne, også indtil sidste detalje, samt overholde deadlines.  
  • Kan trives i et travlt miljø hvor telefon og e-mail er dine primære værktøjer. 
  • Er indforstået med at der er ekstra travlt i sommerhalvåret. 

Personlige egenskaber 

  • Proaktiv og resultatorienteret. 
  • Selvstændig og selvmotiveret. 
  • Stærk arbejdsmoral og beslutsomhed. 
  • Fremragende problemløsnings- og organisatoriske evner. 
  • Godt humør og positiv attitude. 
  • Kan bevare overblikket med flere igangværende opgaver. 
  • Er ærlig og pligtopfyldende og kan lide at blive udfordret. 

Godik tilbyder 

  • En spændende stilling i en dynamisk og professionel virksomhed. 
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling. 
  • Et positivt og engageret arbejdsmiljø med dygtige kollegaer. 

Godik er godt i gang med at indarbejde en ny struktur for hele virksomheden, bl.a. gennem nye systemer, forbedring og udvikling af arbejdsprocedurer og uddannelse af personale. I 2023 har vi åbnet afdeling i Sverige og arbejder på at udvide til Tyskland 2024. 

Ansøgningsfrist 

Ansøgningsfrist er 1. april 2024 
Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Der afholdes samtaler løbende. 

Stillingen er på fuld tid (37 timers uge) med arbejdssted i Brovst. Du aflønnes efter kvalifikationer og der tilbydes pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning. 

Har du spørgsmål til stillingen kontaktes Salgschef Lars Flindt, på tlf.: 9644 1205 eller på mail LF@godik.dk 

Ansøgning og CV sendes til LF@godik.dk - mrk.: Salgskonsulent 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Jammerbugt Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

GODIK ApS, Terndrupvej, 9460 Brovst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002964

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet